Sierpniowe spotkanie online The Monroe Institute Polska
(dodano: 2025-08-04 21:34:23)
Przed nami pierwszy wtorek miesiąca, a to oznacza, że już jutro o 19:00 usłyszymy się na kolejnym spotkaniu online The Monroe Institute Polska.
Tematem przewodnim będą tym razem poziomy świadomości, w terminologii Instytutu Monroe nazywane fokusami. Poddamy analizie i przedyskutujemy fokusy od 1 do 49 (lub tyle, na ile pozwoli nam czas spotkania).
Spotkanie odbędzie się na Zoomie, będzie również transmitowane na naszej antenie oraz na YouTube (transmisja z wideo).
Czytaj więcej
Prośba od Ivelliosa o wsparcie zbiórki na rzecz osoby w trudnej sytuacji życiowej
(dodano: 2025-07-28 03:19:21)
Zwracam się do Państwa z gorącą prośbą o wsparcie pewnej zbiórki, niestety moja koleżanka z dawnych lat ze szkoły muzycznej znalazła się w bardzo trudnej sytuacji życiowej i pilnie potrzebuje wsparcia. Szczegółowe informacje o zbiórce znajdziecie pod tym linkiem: https://zrzutka.pl/9g8443
Będę wdzięczny za każdą wpłatę i udostępnienie zbiórki w mediach społecznościowych.
Czytaj więcej
Ponieważ często otrzymujemy pytania, w jaki sposób można wesprzeć finansowo Radio Paranormalium, utworzyliśmy
specjalną podstronę zawierającą namiary na wszystkie nasze konta oraz nasz portfel Bitcoin, poprzez które można dokonywać wpłat.
Inaczej niż robią to niektóre "wolne media" ;-) my jesteśmy dalecy od "apelowania" co miesiąc o wpłaty. Nie znajdziecie Państwo również u nas komunikatu mówiącego, że "jeśli zabraknie tyle i tyle, to przez taki i taki okres nie będzie nowości". Nie oznacza to jednak, oczywiście, że nie ponosimy żadnych wydatków związanych z utrzymaniem serwera, sprzętu, łącza telefonicznego, licencjami na oprogramowanie, itd. Dlatego będziemy niezmiernie wdzięczni za każdy, nawet najdrobniejszy datek.
Można nas również wspierać za pośrednictwem
naszego profilu na Patronite.pl. Przy okazji, dziękujemy wszystkim patronom, którzy do tej pory nas wsparli - jesteście Wielcy przez duże W!
Rzecz jasna, Radio Paranormalium można wspierać również na inne sposoby, np. udostępniając nasze audycje na portalach społecznościowych, czy też wyłączając blokowanie reklam na naszej stronie oraz podczas słuchania naszych audycji na YouTube.