Newsletter Portalu Spożywczego
Portal Spożywczy Newsletter Portalu
Zobacz w przeglądarce
Ilona Mrozowska Czwartek, 26 czerwca 2025
Ilona Mrozowska, dziennikarka portalspozywczy.​pl
Rynek handlu detalicznego żywnością jest w Polsce bardziej konkurencyjny niż jakikolwiek inny europejski, tak w kuluarach mówią top managerowie największych sieci handlowych. Tymczasem Lagardère Travel Retail podkreśla, że to właśnie rodzimy rynek coraz lepiej wypada na tle Grupy, która obecna jest już w ponad 50 krajach, a Polska jest nr 3. Jak to możliwe? Zachęcam do lektury wywiadu pt. "Lotniska, gastronomia, detal. Tak rośnie Lagardère Travel Retail w Polsce". Dobrego dnia.
O tym się mówi
Lotniska, gastronomia, detal. Tak rośnie Lagardère Travel Retail w Polsce [WYWIAD]
Lotniska, gastronomia, detal. Tak rośnie Lagardère Travel Retail w Polsce [WYWIAD]
- Osób podróżujących dla przyjemności przybywa, ale są to pasażerowie, których często nie stać na drogie perfumy i alkohol kupowany na lotniskach. Ta nowa grupa pasażerów szuka wygodnych, szybkich i niedrogich zakupów spożywczych, a więc tworzy się przestrzeń dla rozwoju sklepów convenience czy lokali, które oferują posiłki - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji managing director commercial & innvations Lagardère Travel Retail.
O tym się mówi
Eurocash porządkuje detal. Jeden subbrand, trzy szyldy, 10 tys. sklepów (WIDEO)
Eurocash porządkuje detal. Jeden subbrand, trzy szyldy, 10 tys. sklepów (WIDEO)
Eurocash realizuje największy rebranding w swojej historii. Pod subbrandem "Moje Sklepy" łączy sieci ABC, Groszek i Euro Sklep, nie zmieniając ich indywidualnych szyldów. O inwestycji wartej 40 mln zł, rezygnacji z papierowych gazetek, nowej strategii i wyzwaniach rynku opowiada Dominik Kasperek, prezes zarządu Eurocash Sieci Partnerskie.
Nawet 25 km po zwrot 50 groszy. Kto naprawdę zapłaci za nowy system kaucyjny?
Biznes technologie
Nawet 25 km po zwrot 50 groszy. Kto naprawdę zapłaci za nowy system kaucyjny?
Boom na napoje funkcjonalne. "Ta kategoria najlepiej odpowiada na potrzeby konsumentów"
Napoje kawa herbata
Boom na napoje funkcjonalne. "Ta kategoria najlepiej odpowiada na potrzeby konsumentów"
Pogoda zamroziła lody. "Tego sezonu nie da się uratować"
Słodycze przekąski
Pogoda zamroziła lody. "Tego sezonu nie da się uratować"
Producenci w cieniu systemu kaucyjnego. "Czasu mało, a skala wyzwań pozostaje ogromna"
Napoje kawa herbata
Producenci w cieniu systemu kaucyjnego. "Czasu mało, a skala wyzwań pozostaje ogromna"
Fioletowy smak odwagi. Moreso z nową tożsamością w odpowiedzi na pokolenie zmian
W świecie pełnym bodźców, szybkich decyzji i coraz większych oczekiwań – autentyczność staje się luksusem. Moreso, marka należąca do firmy ROS-SWEET, odpowiada na ten moment zmian w sposób, który nie tylko odświeża jej wizerunek, ale i przywraca znaczenie temu, co codzienne, a zarazem najważniejsze. Powstaje nowa odsłona Moreso – odważna, emocjonalna, bliska człowiekowi. Jej symbolem jest fiolet. Nieprzypadkowo.
Polska i Francja przeciwko umowie UE–Mercosur. O co apelują ministrowie rolnictwa?
Rzekomy pomór drobiu na Pomorzu. To pierwsze ognisko choroby w tym województwie
Wykryto pierwsze ognisko ASF w tym roku
Znamy skład nowej rady nadzorczej ZPPM
General Mills tnie prognozy. "To efekt globalnych napięć”
Co będzie jadł w kosmosie polski astronauta? W menu nie zabrakło pierogów
To czołowy rejon winiarski w Polsce! Wielowiekowa historia i unikalny klimat (WYWIAD)