|
Czwartek, 26 czerwca 2025
Ilona Mrozowska, dziennikarka portalspozywczy.pl
|
|
Rynek handlu detalicznego żywnością jest w Polsce bardziej konkurencyjny niż jakikolwiek inny europejski, tak w kuluarach mówią top managerowie największych sieci handlowych. Tymczasem Lagardère Travel Retail podkreśla, że to właśnie rodzimy rynek coraz lepiej wypada na tle Grupy, która obecna jest już w ponad 50 krajach, a Polska jest nr 3. Jak to możliwe? Zachęcam do lektury wywiadu pt. "Lotniska, gastronomia, detal. Tak rośnie Lagardère Travel Retail w Polsce". Dobrego dnia.
|
- Osób podróżujących dla przyjemności przybywa, ale są to pasażerowie, których często nie stać na drogie perfumy i alkohol kupowany na lotniskach. Ta nowa grupa pasażerów szuka wygodnych, szybkich i niedrogich zakupów spożywczych, a więc tworzy się przestrzeń dla rozwoju sklepów convenience czy lokali, które oferują posiłki - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji managing director commercial & innvations Lagardère Travel Retail.
|
|
Eurocash realizuje największy rebranding w swojej historii. Pod subbrandem "Moje Sklepy" łączy sieci ABC, Groszek i Euro Sklep, nie zmieniając ich indywidualnych szyldów. O inwestycji wartej 40 mln zł, rezygnacji z papierowych gazetek, nowej strategii i wyzwaniach rynku opowiada Dominik Kasperek, prezes zarządu Eurocash Sieci Partnerskie.
|
|
|
|